Verzekeringen

De verzekeringswereld is een ingewikkeld kluwen. Advies van iemand die met u meedenkt en alle opties voor u op een rijtje zet, is geen overbodige luxe. Een goed afgestemd verzekeringspakket begint met een grondige risico-analyse. Vervolgens stellen wij een verzekeringspakket op maat samen, tegen gunstige premies en uitstekende voorwaarden. Na het afsluiten van een verzekering blijft het up-to-date houden ervan een belangrijk aandachtspunt.

Bij schade worden uw belangen optimaal behartigd.

Noodnummers

Dela 078/050578
AG Insurance 078/153000
Baloise Assistance 03/8709570
Allianz Global Assistance 02/5337575
Europe Assistance 02/5337575
DKV 02/2876411
AXA Assistance 02/5500555
Interpartner Assistance 02/5500400
Carglass 0800/16616
Cardstop 070/344344
BancCard Company 02/2058585
Helpdesk Homebanking AXA 03/2866655

Schadegeval

Een ongeluk voorkomen kunnen we niet. Maar we kunnen er wel voor zorgen dat u in geval van een ongeluk of schade zo goed mogelijk geholpen wordt. Wij zorgen ervoor dat uw schaderegeling correct en vlot verloopt. Alle schadedossiers worden actief opgevolgd. Wij houden u hiervan op de hoogte via e-mail, gsm, sms of per brief naargelang uw voorkeur.

  • Vul zo mogelijk een aanrijdingsformulier in.

  • Controleer van linksboven tot rechtsonder of alles degelijk is ingevuld.

  • Zeer belangrijk is de schets. Vermeld op de schets de straatnamen, eventuele verkeersborden die belangrijk zijn (voorrangregeling).

  • Neem zo mogelijk foto’s ter plaatse – teken de voertuigen af op de weg als deze dienen verplaatst te worden.

  • Als er discussie ontstaat met tegenpartij: verwittig de politie. Meestal wordt geen PV opgesteld, ook de politie geeft de voorkeur om een aanrijdingsformulier in te vullen.

  • Als er gewonden zijn: altijd politie verwittigen.

  • U kunt ook altijd ons kantoor opbellen – we kunnen u bijstaan – ook telefonisch – zo mogelijk en noodzakelijk, komt iemand ter plaatse.

  • Als het voertuig niet meer rijvaardig is, verwittig dan de bijstanddienst die vermeld is op de groene kaart. Uw voertuig wordt naar de garage getakeld, u zelf wordt naar huis gebracht.

Achteraf:

  • Breng het aanrijdingsformulier mee naar ons kantoor samen met de gegevens van de garage waar het voertuig zal hersteld worden.

  • Een vervangingsvoertuig wordt, in tegenstelling tot wat meestal wordt gedacht, ter beschikking gesteld door de hersteller. Een erkende hersteller heeft daartoe een overeenkomst met uw verzekeraar. Informeer vooraf of de hersteller erkend is.

  • Bespreek met ons de afhandeling van het dossier, hoe dient betaald te worden? Aan wie?

  • Vraag steeds naar een nieuw aanrijdingsformulier voor in de wagen.   

  • Neem de nodige maatregelen om verdere schade te voorkomen. Laat voorlopige herstellingen zo nodig uitvoeren.

  • Neem steeds foto’s, zeker als er voorlopige herstellingen worden uitgevoerd.

  • Verwittig ons kantoor telefonisch bij dringende dossiers – we zullen ter plaatse komen om de schade in eerste instantie te evalueren.

  • Vraag de nodige becijferde bestekken bij herstellers ( bestekken waarop materialen en werkuren apart vermeld worden )

  • We spreken af voor de verdere afhandeling, aanstelling expert, aanstelling tegenexpert.

  • Vanaf dat moment kunt u steeds bij ons op kantoor terecht voor de afhandeling van uw dossier.

  • Als makelaar zijn we aanwezig op de expertise van uw schade – u staat er niet alleen voor.   

Wij vullen samen met u de aangifte in op het kantoor en zorgen voor de verdere afhandeling.

Hier maakt u gebruik van de kaart of brengt u ons de nodige bewijsstukken binnen na tussenkomst van uw mutualiteit.

Soorten

Woning

  • Basisdekkingen
  • Diefstalverzekering
  • Rechtsbijstand
  • Schuldsaldo

Auto / Moto / Bromfiets

  • Burgerlijke aansprakelijkheid
  • Omnium
  • Rechtsbijstand
  • Wegenhulp
  • Veiligheid bestuurder

Burgerlijke aansprakelijkheid allerlei risico’s

  • Priveleven
  • Pleziervaart
  • BA Paard
  • Dienstboden
  • Sport en ontspanningsvereniging
  • BA Jacht
  • Tijdelijke activiteiten
  • BA gebouw

Gezin

  • Persoonlijke ongevallen
  • Hospitalisatieverzekering
  • Zorgverzekering
  • Tandverzekering
  • Uitvaartverzekering
  • Levensverzekering
  • Overlijdensverzekering

Reizen en vrije tijd

  • Bagage
  • Annulatie
  • Reisbijstand
  • Technische bijstand wagen

Rechtsbijstand

  • Auto
  • Prive-leven
  • Na brand

Pensioenen

  • Pensioenspaarverzekering

Voor een analyse of check-up van uw verzekeringsportefeuille bent u te allen tijde welkom voor een goed gesprek.

Voor uw bedrijf

  • Brandverzekering
  • Machines en computer
  • Diefstal, vandalisme
  • Bedrijfsschade
  • BA Uitbating
  • BA na levering
  • Objectieve aansprakelijkheid
  • Alle bouw plaats risico’s
  • Rechtsbijstand

Voor uw wagenpark

  • Burgerlijke aansprakelijkheid
  • Omnium
  • Rechtsbijstand
  • Wegenhulp
  • Veiligheid bestuurder

Voor u zelf

  • Patroonsverzekering
  • Verzekering gewaarborgd inkomen
  • Vrij aanvullend pensioen
  • Individuele pensioentoezegging

Voor uw medewerkers

  • Arbeidsongevallen
  • Groepsverzekering

Voor een analyse of check-up van uw verzekeringsportefeuille bent u te allen tijde welkom voor een goed gesprek.

Partners

DAS
dela
AG Insurance
baloise
LAR
Euromex
DKV
AXA
Interpartner Assistance
Europ Assistance
Global Allianz Assistance